صفحه در حال بارگزاری
لطفا صبر کنید ...

فرمول قطعی استخدام شدن!!!
صفحه اول انجمن .: تعرفه های تبلیغاتی انجمن :. ارتباط با ما لیست اعضا

نام کاربری
رمز ورود
یا »عضویت
» رمز عبورتان را فراموش کرده اید؟(کلیک کنید)





صفحه اصلی / متفرقه / فرمول قطعی استخدام شدن!!!


ارسال پاسخ
تعداد بازدید 612
فرمول قطعی استخدام شدن!!!
نویسنده پیام

admin-farshadyari آفلاین

ارسال‌ها : 785
عضویت: 10 /10 /1391
سن: 29
تشکرها : 620
تشکر شده : 221
فرمول قطعی استخدام شدن!!!
فرمول قطعی استخدام شدن!!!

در اینجا قصد داریم انواع فرمول هاي مورد نياز براي استخدام شدن را در اختيار کاربران قرار دهیم پس با ما همراه باشيد.
اگر تا کنون شغل مورد نظر خود را پیدا نکردید، تنها یک دلیل دارد!!!




قوانین استخدام شدن را نمی دانید.

استخدام شدن یک مسئله ساده است. ولی اگر فرمولی که حتی ساده ترین مسائل با آن حل می شود را بلد نباشیم چی؟ آن وقت ساده ترین مسائل هم برای ما تبدیل به مسائل "لاینحل خیام” می شود!

اگر تیز باشید تا کنون یک سوال در ذهن شما شکل گرفته است.

پس اگر به دنبال کار هستید سه چیز را باید بدانید:


۱- فرمول استخدام

۲- زمان استفاده از این فرمول

۳- چگونگی استفاده از این فرمول

توجه کنید، مهمتر از فرمول پنجگانه استخدام شدن این است که اولا این پنج مورد را درک کنیم و مهمتر از آن کی و چگونه استفاده کردن آن است!


دودوتا چهارتا!

فرمول استخدام خیلی ساده است. مهمترین قدم، دانستن اصل طلایی استخدام است.





فرمول استخدام

فرمول استخدام شدن ساده است:

۱- رزومه: قبل از اینکه کارفرما شما را ببیند از شما خوشش بیاید!

۲- ظاهر: وقتی کارفرما شما را دید، از دیدن شما لذت ببرد.

۳- حرف زدن: وقتی حرف های شما را شنید از شنیدن آن لذت ببرد.

۴- القا: با تکنیک هایی که به شما یاد می دهیم کارفرما را به خود علاقمند کنید.

۵- نباید ها: تو ذوق کارفرما نزنید! به عبارتی مثل یک لکه سیاه روی یک دیوار سفید به چشم نیایید.

حتما این جمله را در ابتدای بحث به یاد دارید. مهمتر از فرمول پنجگانه استخدام شدن این است که اولا این پنج مورد را درک کنیم. مهمتر از آن کی و چگونه استفاده کردن آن است!

پس قدم اول می شود درک فرمول استخدام شدن



در مغز کارفرما چیست؟

مسلما داخل جمجمه کارفرما هم مخ است! چرا این را گفتم؟ چون باید این نکته را درک کرد که کارفرما هم آدمیست مانند همه ی ما. با این تفاوت که دنبال چیزی است. آیا راز کارفرما را به شما گفتم؟ کارفرمایی که به دنبال استخدام کردن است دقیقا مثل فردی می ماند که دنبال خرید چیزی است. فرض کنید شما برای خرید یک دستگاه خنک کننده روانه ی فروشگاه ها هستید. مبلغ دویست هزار تومان هم برای خرید آن کنار گذاشته اید. حال اینجا هنر فروشنده مطرح می شود! اولا باید دستگاهی که دنبال آن هستید را به شما نشان دهد، کمی راجع به آن هم به شما بگوید، مزیت های آن را برای شما بشمارد. راجع به گارانتی و اطمینان کار آن با شما صحبت کند. بعد از آن راجع به امکانات فرعی آن حرف بزند. به عیارتی مخ شما را درست همانجور که مایلید شست و شو دهد. خدا را چه دیدید؟ اگر درست عمل کند شاید علاوه بر اینکه یک دستگاه خنک کننده به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان خریدید یک دستگاه آبمیوه گیری هم به شما فروخت!

حال بد نیست بدانیم در مغز کارفرما چه می گذرد؟!

قبل مصاحبه :

-قبل از اینکه شما وارد جلسه مصاحبه شوید، قبل از اینکه کسی رزومه شما را دیده باشد یا حتی تصوری از شما در ذهن داشته باشد، این حرف ها در ذهن کارفرما بارها و بارها مرور می شود. کاش این همان کارمندی باشد که می خواهم. کاش مثل قبلی ها نباشد! کاش گیج نباشد. امیدوارم از این جوان های قرطی نباشد. کاش آدم پر رویی نباشد. نکند از این آدم هایی باشد که بدون توقف حرف می زند. نکند از آدم هایی باشد که فکر می کند که عقل کل است و همه را مثل گله گوسفند می داند! یعنی ممکن است که این همان فرد مورد نظر باشد تا من بتوانم با خیال راحت به بقیه کار ها برسم؟ واقعا از این مصاحبه های مزخرف خسته شدم… .









هنگام مصاحبه:

-همه فکر می کنند کارفرما کمین کرده تا کوچکترین سوتی شما را تو هوا بقاپد. اگر یک سری آدم عقده ای را کنار بگذاریم ۹۰ درصد کارفرمایان سوتی های کوچک شما را نادیده می گیرند. دلیل آن را می دانید؟ کارفرما دائم با خودش می گوید: "زود باش! یه چیزی نشان بده تا تو را استخدام کنم. دیگر سوتی نده!”

-اما چقدر وقت دارید تا خود را به کارفرما اثبات نمایید؟ ۱ ساعت؟ ۲ ساعت؟ اگر راستش را بخواهید به جز یک سری مصاحبه های بسیار جدی شغلی که برای تعیین مسئول یک پست کلیدی سازمان است، در ۹۹ درصد مصاحبه در ۳-۴ دقیقه اول شما یا انتخاب شدید یا رد شدید. بعد از آن کارفرما در حال اتلاف وقت خود و شماست. درست دیدید. ۳-۴ دقیقه. در این ۳-۴ دقیقه شما آینده شما برای چندین سال مشخص می شود.

مصاحبه مثل کنکور است !

-دقت کنید مصاحبه دقیقا مثل کنکور می ماند…! شما روز ها وقت گذاشتید و برای کنکور آماده شده اید. برای هر سوال کمتر از دو دقیقه وقت دارید. در لحظه جواب دادن باید همه مطالب مرتبط با آن سوال را به خاطر بیاورید، فرمول ها، مسائل مشابه، نحوه حل و …. اما مصاحبه یک کنکور است. یک کنکور تشریحی که در آن یک سوال مطرح می شود و برای آن ۳-۴ دقیقه به شما وقت می دهند و آن سوال این است: چرا من باید شما را استخدام کنم؟

-کدام را می پسندید؟ شخصی که اصطلاحا حرف در کله اش نمی رود یا فردی که انعطاف دارد؟ کارفرما اگر حس کند شما آدم خود رای یا یک کلامی هستید هر چقدر هم لایق باشید هیچوقت شما را استخدام نمی کند! اما اگر تقریبا نشان دهید که شخص مورد نظر هستید (حتی کمی از حداقلی که در ذهن وی است ضعیف تر)، ولی بداند که ایرادات کوچک شما قابل اصلاح است، شما را استخدام می کند و بعدها کمی تغییر در شما ایجاد می کند. انعطاف داشتن به معنی تزلزل یا ضعف شخصیتی نیست حتی بر عکس! یک هدیه است و نشان از هوش بالای شما دارد. همانطور که می دانید در علم روانشناسی روز تعریف قدیم آی کیو عوض شده است و جای خود را به تعریف جدید داده است. آی کیو: "قدرت تطبیق با محیط اطراف”. پس اگر در امور خود انعطاف دارید و با محیط اطراف تطبیق پیدا می کنید، شما آی کیو بالایی دارید و روراست باشم، من خودم به دنبال استخدام فردی مثل شما هستم.

-پس یادتان باشد اگر سوتی وحشتناکی ندهیم ، در آن ۳-۴ دقیقه طبق فرمول استخدام شدن رفتار کنیم و انعطافی پذیری خود را نشان دهیم کارفرما ما را استخدام می کند.

نکاتی که باید قبل از مصاحبه رعایت کنيد

یازی به داستان پردازی و بلند گویی نیست. چیزی که واضح است، ظاهر مناسب امتیاز مثبت است. اما جا دارد چندین نکته در رابطه با آن بگوییم. این نکات را چند بار بخوانید و آن را ملکه ذهن خود نمایید.

قبل از جلسه مصاحبه حتما دوش بگیرید. اینکار نه تنها باعث تمیزی شما می شود بلکه به اصطلاح روحتان را نیز جلا می دهد. یک نکته را از الان بدانید، اگر روز مصاحبه کوچکترین بوی عرقی بدهید به شما قول می دهم استخدام نمی شوید! یه نکته هم به افراد تنبل می گویم، بوی عرق با اسپری یا عطر و اودکلن از بین نمی رود، فقط با آن ترکیب می شود و باور کنید اگر به فردی مثل من برخورد کنید که شامه ی تیزی دارد هر کاری می کند که جلسه تمام شود!

حتما دستشویی بروید، در غیر این صورت به طور معمول این امر موجب افزایش استرس در جلسه می شود. آقایان حتما ناخن های خود را کوتاه نمایند و خانم ها هم حتما آن را تمیز نمایند.

چند نکته برای آقایان: حتما موهای اضافی گوش و بینی خود را اصلاح نمایید. هیچ تصوری ندارید یک مسئله به این کوچکی چه تاثیری در نتیجه دارد. به طور کلی در نگاه اول به یک مرد، مغز به صورت نا خودآگاه ، ۷ مکان را بررسی می نماید. دو نقطه که از آن ۷ تا گوش و بینی هستند. قبل از جلسه مصاحبه حتما آرایشگاه رفته باشید یا اگر موهایتان به اندازه کافی بلند نشده حتما از کسی بخواهید که پشت گردنتان را تمیز کند. در مورد صورتتان، اگر کل صورت را اصلاح می کنید و پوست صورتتان حساس است طوری که نمی توانید هرروز اصلاح کنید، جوری برنامه ریزی کنید که حتما روز مصاحبه اصلاح کنید تا به عبارتی روز مصاحبه بدرخشید. اگر ته ریش دارید حتما روز مصاحبه آن را ماشین کنید. حتی اگر دیروز اینکار را انجام داده اید، امروز دوباره تکرار کنید. اگر ریش یا سبیل دارید هم حتما آن را مرتب کنید.

حالا نوبت خانم هاست. تنها مطلب خاص خانم ها این است که در حد معمول آرایش کنید. آرایش در حد معمول بسیار زیباست. آرایش زیاد اگر در همان دقایق اول تو ذوق کارفرما نزده باشد حداقل پیامد آن این است که باعث می شود کارفرما بیشتر از آن که به توانایی یا سابقه شما بپردازد به تحلیل ظاهر شما بپردازد و در پایان جلسه هم می گوید : "از دیدن شما خوشحال شدم” و در واقع راست می گوید. از دیدن شما خوشحال شده است ولی از مصاحبه با شما چطور؟ در نهایت اگر برای وی توانایی کارجو مهم باشد (که در رابطه با شما نتوانست آن توانایی ها را بررسی کند) یا با دید به قضیه نگاه کند که ظاهر شما حواس وی را پرت کرده است و این قضیه ممکن است باعث افت کارایی سایر کارمندان هم بشود، متاسفانه شما پیشاپیش در طول جلسه، همان موقع که با کارفرما صحبت می کردید و او نیز با دقت گوش می داد، رد شدید! پس راحت بگویم، اگر در مقابل کارفرمایی هستید که کارش و محیط شرکت برایش در اولویت است به شما پیشنهاد می کنم با ظاهری آراسته و با آرایشی معمول برای مصاحبه بروید. درمورد کارفرمایی که کارش در اولویت دوم است بحث طبیعتا فرق می کند!

منبع : افکار نیوز
امضای admin-farshadyari
اینجا انجمن ماست و شما میتوانید با کلیک بر روی تصویر زیر از سایت اصلی ما به نشانی زیر نیز دیدن فرمایید (این دو از لحاظ محتوای مطالب و ظاهر با یکدیگر کاملاَ متفاوت هستند)



یکشنبه 11 فروردین 1392 - 07:36
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده:
تشکر شده: 1 کاربر از admin-farshadyari به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: chiman-mobaraki &
به انجمن ما از 10 نمره چه نمره ای میدهید؟

ابزار امتیاز دهی

------------------------------------------------------- آیا از مطالب و محتوای انجمن ما رضایت دارید؟

vahiddgn آفلاین
ارسال‌ها : 13
عضویت: 17 /5 /1397
پاسخ : 1 RE تایر هواپیما
اگر تا به حال سفر هوایی انجام داده اید و یا هواپیماها را در فیلم ها و عکس ها دیده باشید، شاید برایتان سوال پیش آمده باشد چطور لاستیک های هواپیما می توانند وزن این وسیله نقلیه غول پیکر را تحمل کنند. یک بویینگ 777 استاندارد بدون محاسبه وزن مسافران و خدمه، حدود 227 تن وزن دارد و در هنگام فرود با سرعتی معادل 270 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.
اولین عامل تاثیرگذار در این قضیه، فرایند ساخت لاستیک های هواپیما است. در ساخت تایر هواپیما از مواد بادوام تری نسبت به تایرهای خودرو استفاده شده و در زیر آج از کابل هایی با جنس پلیمر آرامید استفاده می شود که این عامل به طور مستقیم بر میزان فشار قابل تحمل توسط لاستیک تاثیر می گذارد. فشار باد داخل تایرهای هواپیما 200 Psi است که این میزان بیش از شش برابر فشار باد لاستیک خودروهای سواری می باشد. همین فشار باد بالا باعث می شود تا لاستیک هواپیما در هنگام فرود نترکد.
تایرهای هواپیما کمی کوچکتر از تایرهای یک تریلی هستند و الگوی آج روی آنها بسیار ساده است. این شرایط به تایرها کمک می کند تا در هنگام فرود بر روی سطح زمین سر نخورد. گاهی اوقات در هنگام فرود لاستیک ها نمی چرخند و روی زمین کشیده می شوند که باعث می شود لاستیک دود کند. طرح ساده آج لاستیک هواپیما باعث می شود تا بتواند مدت زمان بیشتری این شرایط را تحمل کند. اما اگر لاستیک به مدت طولانی نچرخد دچار ترکیدگی می شود. به همین دلیل قوانین هوایی ایجاب می کند تا لاستیک های هواپیما قادر باشند فشاری معادل چهاربرابر استاندارد تعیین شده را به مدت حداقل سه ثانیه تحمل کند.
در حالت عادی تایرهای هواپیما تا 500 فرود قابل استفاده بوده و پس از آن با ترمیم و رسیدگی تا 7 برابر عمر اولیه شان نیز قابل استفاده هستند. تعداد بالای لاستیک های هواپیما کمک می کند تا در شرایط اضطراری ثبات خود را حفظ کند. هواپیماهای بزرگ 20 تایر دارند و هنگامی که یکی از آنها بترکد، بقیه لاستیک ها هواپیما را در حالت ثابت نگه می دارند.
منبع: دایان تایر
چهارشنبه 17 مرداد 1397 - 10:54
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

vahiddgn آفلاین
ارسال‌ها : 13
عضویت: 17 /5 /1397
پاسخ : 2 RE فرمول قطعی استخدام شدن!!!
زندگینامه افراد موفق
زندگینامه محمود حقیقت طلب . او در سال 1343 در شهر فومن به دنیا آمد. او متاهل و دارای سه فرزند است . دکتر حقیقت طلب در طول زندگی با سختی های زیادی مواجه بوده است اما روحیات و شخصیت این انسان بزرگ به صورتی بود که هیچگاه نتوانست خود را راضی کند که تبدیل به یک کارمند ساده در سازمان ها و موسسات دولتی شود. او تصمیم خودش را گرفته بود و میخواست که روی پای خود بایستد و چشمش به سازمان های دولتی برای تامین درآمد و شغل نباشد. او در حال حاضر یکی از موفق ترین و برجسته ترین کارشناسان در حوزه مسکن به شمار می رود و توانسته در صنف مشاوره املاک به اهداف بزرگی دست پیدا کند.
شروع به کار
تصویر: https://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2017/08/10798-777x437.jpg
با وجود اینکه او فارغ التحصیل دانشگاه تهران بود، در زمانی که 6 ماه از ازدواجش می گذشت تصمیم گرفت که کسب و کار جدید خود را در صنف مشاور املاک آغاز کند. در این زمان او سرمایه و پشتیبان مالی نداشت و مجبور شد کار خود را در یک مغازه کوچک اجاره ای و در کوچه ای بنست و خاکی شروع کند. مغازه ای که فاقد تلفن و حتی تابلو بود نقطه شروعی بود برای کسب و کار موفق این انسان بزرگ در صنف مشاوره املاک که در ادامه به این موفقیت ها هم خواهیم پرداخت.
علاقه به کار
تصویر: https://mahanteymouri.ir/wp-content/uploads/2017/08/621709334352.jpg
دکتر حقیقت طلب به کسب و کار مشاوره املاک علاقه داشت با اینکه در آن زمان کار در صنف مشاورین املاک برای جوانی تحصیلکرده کاری کوچک و نامناسب به نظر می رسید، اما او هرگز فعالیت صنفی اش را از دوستان دانشگاهی، اقوام و همسر خود پنهان نمی کرد و همیشه به این صنف به عنوان صنفی پولساز، اشتغال آفرین و ثروت زا نگاه میکرد.
آموزگاران او را میتوان افراد کم دانشی دانست که به واژه بَر ( عرض ملک) بهر میگفتند و یا به جای تراس منزل از واژه ترانس استفاده می کردند. دیدن این وضعیت باعث شد که او به فکر اصلاح و نجات این صنف بیافتد تا بتواند شیوه و سبک غلط و سنتی دلالی را دچار تحول کند.
دکتر حقیقت طلب سابقه 18 سال حضور مشتاقانه در صنف مشاور املاک و همچنسن 13 سال سابقه تحقیق و پژوهش و فعالیت های علمی در این صنف را دارد. یکی از اهداف و آرزوهای این انسان موفق تاسیس رشته دانشگاهی برای این صنف در کشور ایران است.
فراگیری تخصص های متنوع
در زندگینامه افراد موفق همیشه اشتیاق به کار را میبینیم. دکتر حقیقت طلب علاوه بر فعالیت مشتاقانه در این صنف در مراکز آموزشی مانند سازمان مدیریت صنعتی، دانشگاه آزاد، پیام نور و دیگر موسسات اموزشی و فرهنگی به امید فراگیری تخصص هایی چون اصول و فنون مذاکره ، مدیریت بازارگانی و مهندسی فروش، مدیریت کسب و کار، روانشناسی کاربردی، علم حقوق، عناصر معماری و عمران، نگارش قراردادها بوده و نیز سال ها انجام تحقیقات و مطالعات حقوقی، روابط عمومی و مجموعه قوانین ثبتی، حقوقی، مدنی و صنفی و از همه مهمتر تلفیق آن ها با تجربیات ارزشمند و کاربردی از وی فردی کارکشته، مجرب، صاحب نظر، کارشناس و تحلیلگر حاذق در حوزه مشاور مسکن، حقوقی، ثبتی و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ساخته است.
بدون اغراق میتوان او را بنیان گذار آموزش های تخصصی و صنفی مشاوره املاک بر اساس استاندار سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور و نیز مولف تمامی منابع اموزشی این استاندارد بین المللی می باشد. او افراد شاغل در این صنف را به دو گروه مشاورین و مدیران تقسیم کرده است و متناسب با وظایف شغلی آن ها منابع اموزشی را تعریف و تالیف کرده است که در حال حاضر در سطح ایران به صورت علمی و کاربردی مورد استفاده قرار میگیرد.
منبع: وبسایت ماهان تیموری
شنبه 29 دی 1397 - 19:49
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

vahiddgn آفلاین
ارسال‌ها : 13
عضویت: 17 /5 /1397
پاسخ : 3 RE فرمول قطعی استخدام شدن!!!
تعریف هوش مالی
شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که هوش مالی چیست ؟ همان طور که ” آی کیو ” یا همان بهره‌ی هوشی ، سطح کلی هوش شما را مشخص می‌کند ، و ” ای کیو ” یا همان هوش هیجانی ، میزان توانایی‌ شما در کنترل هیجان‌های خودتان را نشان می دهد ، بهره‌ی شما از هوشی مالی ، به این معنی است که شما قادر هستید تصمیمات مالی هوشمندانه‌تری اتخاذ می‌کنید و اقدامات درست‌تری برای بهبود شرایط مالی‌تان انجام می‌دهید.
افراد با هوش‌مالی بالا دقیقا می‌فهمند که برای مدیریت پول خود‌شان چه‌کاری را باید انجام دهند و چه کاری را نباید انجام بدهند ! یک خبر خوب برایتان داریم و آن ، این است که هر شخصی می‌تواند هوش مالی خودش را با انجام تمریناتی افزایش بدهد و برای این ‌کار هم حتما لازم نیست که تحصیلات دانشگاهی داشته باشد .تنها کافیست که رویای بهتر شدن اوضاع مالی تان را در سر داشته باشید و بخواهید که آن را به حقیقت بپیوندید . در تعریف هوش مالی ، بدون توجه به این که فرد ، درآمدش را از چه راهی به دست می آورد و چه مقدار پول اولیه دارد ، راهکارهایی برای افزایش هوش مالی و در نتیجه ، درآمد زایی اش و مدیریت این پول ها آمده است . در ادامه این مقاله ، تعدادی از این تکنیک ها را با هم مرور می کنیم .۱ ) در انجام وظایفی که دارید ، کوتاهی نکنید و از دستورات مافوقتان پیروی کنید۲ ) خودآموزی کنید ۳ ) فکرتان را عوض بکنید۴ ) زمانتان را به بهترین وجه ممکن سپری کنید۵ ) دائما با مدیران مالی موفق در تعامل باشید۶ ) دائما استراتژی‌ های مالی جدیدتر را یاد بگیریدبه طور خلاقه ۷ گام را برای شما نام می بریم تا یک به یک آن ها را پشت سر بگذارید و به موفقیت برسید :گام اول = به خود شناسی و خود آگاهی برسید و از همه مهارت ها و هنرهایی که دارید ، یک لیست تهیه کنید .
گام دوم = فرصت ها را ببینید و به سرعت آن ها را شناسایی کنید . ترستان از رو به رو شدن با موقعیت های جدید را کنار بگذارید .گام سوم = فرصت‌هایی که برایتان پیش می آید را با توجه به نقاط قوت‌ خودتان به فرصت هایی برای درآمد زایی تبدیل کنید .گام چهارم = خرجتان را کم تر از دخلتان بکنید تا بتوانید روزانه مبلغی را ذخیره کنید .گام پنجم = شروع به پس ‌انداز کردن بکنید .گام ششم = مبالغی که پس انداز کرده اید را سرمایه‌گذاری بکنید .گام هفتم = مکررا این ۶ مرحله ای که برایتان توضیح دادیم را تکرار بکنید .نتیجه گیریدر تعریف هوش مالی آمده است که افراد با هوش‌مالی بالا دقیقا می‌فهمند که برای مدیریت پول خود‌شان چه‌کاری را باید انجام دهند و چه کاری را نباید انجام بدهند . هر شخصی می‌تواند هوش مالی خودش را با انجام تمریناتی افزایش بدهد و برای این ‌کار هم حتما لازم نیست که تحصیلات دانشگاهی داشته باشد . تنها کافیست که رویای بهتر شدن اوضاع مالی تان را در سر داشته باشید و بخواهید که آن را به حقیقت بپیوندید .در تعریف هوش مالی ، بدون توجه به این که فرد ، درآمدش را از چه راهی به دست می آورد و چه مقدار پول اولیه دارد ، راهکارهایی برای افزایش هوش مالی و در نتیجه ، درآمد زایی اش و مدیریت این پول ها آمده است . مدیرانی که هوش مالی بالاتری دارند ، از تمامی لحظات زندگی خود‌شان برای یادگیری بیشتر بهره می برند . برای این که بتوانید پول خودتان را با موفقیت مدیریت بکنید ، باید شروع بکنید به الگو برداری کردن از رفتارها و عادات و کارها و روش های افرادی که پیش از شما این راه پر پیچ و خم را طی کرده اند .شما باید به شغلی که دارید و وظایفی که بر عهده دارید ، به عنوان ابزاری برای افزایش پولتان و رسیدن به ثروتی که در سر دارید بیاندیشید . در چنین شرایطی تلاش شما روز به روز افزایش پیدا می کند و در نتیجه ، هوش مالی شما تقویت می شود.منبع: وبسایت ماهان تیموری
پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 13:11
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



پرش به انجمن :



تماس با ما | فرمول قطعی استخدام شدن!!! | بازگشت به بالا | بازگشت به محتوا | پیوند سایتی RSS | __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


با Yahoo! messenger در صورت آنلاین بودن آیکن زیر، بصورت آنلاین با مدیریت سایت و انجمن در ارتباط باشید

نمایش وضعیت در یاهو

قالب وبلاگ


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




در اين انجمن
در كل اينترنت


__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Powered by FARSHADYARI, © 2002-2012
Theme Translation to MyBB by .: FARSHAD YARI :.